Шостий модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести
використання сервісів Веб 2।0 щодо спілкування та співпраці у навчання
моїх учнів, а саме: ведення в блозі журналу виконання проекту, на вікі -
опис результатів роботи, формулювання висновків, в он-лайн
опитувальнику висловити свої уподовання щодо виконання різних видів
діяльності в проекті та інше। Однак всі ці сервіси я вже знала, хотілось
познайомитися з менш тардиційними. Мені це б було цікаво। Може хтось
поділиться власним досвідом? буду вдячна
Сьомий модуль просунув мене у навчанні щодо організації груп. Ми багато встигли саме за рахунок правильної організації та розподілу роботи.
На цьому модулі мені стало більше "розвиднятись" як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Саме для цього в якості роботи учнів я обрала блог.
Восьмий модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
Сьомий модуль просунув мене у навчанні щодо організації груп. Ми багато встигли саме за рахунок правильної організації та розподілу роботи.
На цьому модулі мені стало більше "розвиднятись" як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Саме для цього в якості роботи учнів я обрала блог.
Восьмий модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- я ніколи не залучала учнів до формулювання їх навчальних цілей, хоча частково залучала до розробки ними критеріїв оцінювання у такому форматі: Щоб на вашу думку було б доцільним розмістити у ... та як.
- я використовувала таблицю ЗХД, але результат цієї таблиці не був жодного разу використаний для самоспрямування учнів у їхньому навчанні, а тільки як результат їх робот
Комментариев нет:
Отправить комментарий