понедельник, 20 августа 2012 г.

Рефлексія до модуля 6-7

Шостий модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2।0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: ведення в блозі журналу виконання проекту, на вікі - опис результатів роботи, формулювання висновків, в он-лайн опитувальнику висловити свої уподовання щодо виконання різних видів діяльності в проекті та інше। Однак всі ці сервіси я вже знала, хотілось познайомитися з менш тардиційними. Мені це б було цікаво। Може хтось поділиться власним досвідом? буду вдячна
 Сьомий модуль просунув мене у навчанні щодо організації груп. Ми багато встигли саме за рахунок правильної організації та розподілу роботи.
На цьому модулі мені стало більше "розвиднятись" як  можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Саме для цього в якості роботи учнів я обрала блог.
Восьмий  модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:

  • я ніколи не залучала учнів до формулювання їх навчальних цілей, хоча частково залучала до розробки ними критеріїв оцінювання у такому форматі: Щоб на вашу думку було б доцільним розмістити у ... та як.
  • я використовувала таблицю ЗХД, але результат цієї таблиці не був жодного разу використаний для самоспрямування учнів у їхньому навчанні, а тільки як результат їх робот

Комментариев нет:

Отправить комментарий