понедельник, 20 августа 2012 г.

Рефлексія до модуля 8осьмий модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: я ніколи не залучала учнів до формулювання їх навчальних цілей, хоча частково залучала до розробки ними критеріїв оцінювання у такому форматі: Щоб на вашу думку було б доцільним розмістити у ... та як. я використовувала таблицю ЗХД, але результат цієї таблиці не був жодного разу використаний для самоспрямування учнів у їхньому навчанні, а тільки як результат їх роботи.

Восьмий  модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:

  • я ніколи не залучала учнів до формулювання їх навчальних цілей, хоча частково залучала до розробки ними критеріїв оцінювання у такому форматі: Щоб на вашу думку було б доцільним розмістити у ... та як.
  • я використовувала таблицю ЗХД, але результат цієї таблиці не був жодного разу використаний для самоспрямування учнів у їхньому навчанні, а тільки як результат їх роботи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий